onsdag 5 juni 2013

Sommar, sommar, sommar ...

Solen lyser, på jobbet har vi sjungit "Den blomstertid nu kommer .." och det riktigt sprudlar i kroppen när jag tänker på den stundande sommaren.

Samtidigt försöker jag dock skjuta undan alla tankar på allt som måste göras under kommande två veckor för att den efterlängtade semestern ska kunna börja ;-)

Många av er har efterfrågat Sommartavlan och det är jättekul. Jag undrar om det inte är en och annan förskolefröken som får en i present nu när terminen slutar. Det går fortfarande att beställa den och den är också jättefin som midsommarpresent.

Nu väntar släktkalas om hörnet och jag ska hinna fylla en tårta ikväll. Grön marsipan har efterfrågats av födelsedagsbarnet och det blir en utmaning då jag aldrig täckt en stor tårta med marsipan förut. Håll tummarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar