lördag 6 juli 2013

Mobilbilder

Eftersom internetuppkopplingen rent ut sagt är urusel här på hotellet (gratis Wi-fi, jo jag tackar), så fick jag för mig att bläddra igenom mina bilder i väntan på nätkontakt. Riktigt spännande blir det få jag finner åtta (8!) underklädesbilder på en och samma tjej (inte jag, tack och lov) samt efterföljande 20 bilder på lillebror framförande diverse olika miner.

Efter mycket letande bak minnet så inser jag att bilderna måste tagits vid mitt besök på underklädesbutiken Change (då jag oförklarligt nog hade bägge barnen med mig) och pustar ut. Funderar dock på om jag borde vara något orolig, var detta kommer att ta vägen? Lillebror är ju ändå bara fem år.

Note to self: håll hårt i mobilen, det tar en väldig tid att radera i den. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar