lördag 10 augusti 2013

Ofrivilligt avbrott

Som den internetberoende person som jag är så kikade jag naturligtvis på om hotellet på Cypern där vi skulle tillbringa två veckor av vår semester på hade wi-fi. Och jo det skulle finnas. Att nätet sedan enbart fungerade väldigt tidigt på morgonen och i stort sett inte alls från den lägenhet vi hade, det var ju en annan sak. Ett par korta inlägg här på bloggen lyckades jag ändå med och ni fick se en glimt av det fina vi hade.

Och att sedan inte "3" kan erbjuda något nät någonstans i Sverige (ok, jag tar i lite) utan att "ingen service" stirrar elakt från telefonen vart vi än har åkt har inte hjälpt till att kunna hålla bloggen uppdaterad.

Det är helt enkelt därför som det har varit tyst och tomt här inne den senaste månaden.

Nu njuter vi av de sista dagarna på semestern och på måndag kliver jag åter in genom dörrarna på mitt jobb efter en toppensommar. En sommar som jag naturligtvis vill berätta om. Frågan är bara var jag börjar någonstans, på Cypern, västkusten, landet? Jag tror vi får ta det från början, steg för steg, resa för resa. Ja, så får det bli.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar