torsdag 12 september 2013

Ny header

Som den uppmärksamme redan har noterat så har bloggen fått en ny header. Jag kände att det var dags att pigga upp den lite och också uppdatera den så den faktiskt återspeglar vad "min kreativa sida" egentligen handlar om.
I bloggen hittar du personliga tavlor, bakverk och fotografering. Men såklart också lite småbusar och vardagspussel.

Jag har även uppdaterat länkarna, delat upp tavlorna på fler länkar så att det blir mer överskådligt samt att jag har lagt till en länk som listar de recept som finns på bloggen.

Nu ska jag kika vidare på "Hela Sverige Bakar" - så spännande att se vad de gör för kreationer.


Du har väl inte missat att du kan följa bloggen via bloglovin. Det gör du här. Du är också välkommen att dela inlägg vidare om du hittar något kul recept eller liknande. Jag är dock tacksam om du anger källan :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar