torsdag 5 september 2013

Var tog tiden vägen?

Puh, vilken morgon. Vaknade 25 minuter för sent, behövde verkligen tvätta håret, tre gympapåsar skulle packas, ja och så allt vanligt morgonpyssel förstås. Dessutom ska jag vara borta till efter åtta ikväll då det är föräldramöte på skolan. Så full, lång dag med dålig start.

Så ser dagarna ut för det mesta nu, med tidig morgon och sena kvällar fyllda med diverse aktiviteter. Det är därför det är så tyst och tomt här inne.

Men, jag ska bättra mig. Någonstans ska jag hitta mer tid. För det kan man väl? Det bestämmer vi!
För jag har ju inte ens hunnit visa er sommaren än. Skäms på mig.

Helt enkelt, jag återkommer, så snart jag har jagat ifatt tiden.

"You always have time, sometimes you just have to choose to sleep a little less"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar