måndag 24 februari 2014

Ugglebarnet

Idag har jag glädjen att presentera den första uggletavlan.

Det är så roligt nu när jag har ritat ett tag att det äntligen börjar bli färdiga tavlor i olika färger och utformningar. Det kommer att finnas ett par tavlor med ugglebarnet, men också ett par olika med hela familjen Uggla.

Först ut här på bloggen är en av barntavlorna. Precis som vanligt är tavlan kvadratisk och precis som vanligt så är flera färger valbara, bl a ugglans färger. Jag ska försöka göra en samlingsbild så småningom på de ugglor/ugglefärger som redan finns.

Jag kommer också ta mig en funderare på om det är en god idé att ge möjlighet till att få kommande djurtavlor i större storlek än 25x25 cm, som t ex 30x30 cm. Vad tror ni om det? Är det önskvärt?

Fortsättning följer under veckan med fler färdiga uggletavlor.



Uggletavlorna hittar du här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar