tisdag 20 maj 2014

Det kom en vinst

I ett fint packat paket med en gullig lapp kom så min vinst. Vinsten jag vann i en tävling hos Bakverk &  Fikastunder. Vinsten som jag fick välja ut själv i butiken Baka & Dekorera.

Så lyxigt det kändes att få packa upp något som jag haft turen att vinna.


I tävlingen hade jag önskat att vinna en veiner och det ville jag självklart fortfarande ha en. Sen fanns det så mycket annat fint och roligt att välja på, men till sist blev det lite pastafärger som alltid är väldigt användbart, sockerpasta så jag kan testa min nya veiner och så lite matchande formar. Jag älskar att baka i just denna typen av formar, de håller alltid formen och ser fortfarande fina ut efter att ugnen gjort sitt. Kika på dessa chokladcupcaksen så ser ni vad jag menar.


Stort tack till Baka & Dekorera och Bakverk & Fikastunder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar